1 Ocak 2015 Perşembe

HOŞ GELDİN 2015


Küçükken üzeri pullarla süslü bir kartpostalım vardı bu kartpostal bana nereden gelmişti kim vermişti hiç anımsamıyorum. Karların içerisinde bir ev çatısı karlarla kaplı bacasından dumanlar tüten pencerelerinden ışıklar sızan, havada uçuşan kar taneleri ve bir çam ağacı ışıltılı süslerle dolu. İşte böyle bir yeni yıl kartpostalıydı ve ben hep böyle bir yılbaşı ağacımın olmasını isterdim. Yıllarca o kartpostalı sakladım sonrada bir şekilde kayboldu gitti ama aralık ayının ilk haftasında rengarenk ışıkları olan ağaç süsleme tutkumu hiç kaybetmedim.


Yeni yıla saatler kala Gömeç’de elektrikler kesilmiş olsa da çok güzel duygularla başladım yeni yıla, 





anımsamak istemediğim tüm hayal kırıklıklarımı bütün kırgınlıklarımı, umutsuzluklarımı negatif olan her şeyi 2014 ün karanlık saatlerinde bıraktım ve 2015 ‘de yeni hayallere yeni umutlara barışa dostluklara kucak açtım....

Yeni yılda bütün dünyaya ve  ülkemize sevgi diliyorum barış diliyorum. Savaşların, acıların ve felaketlerin, geçip giden koca bir yıl gibi geride kalması umuduyla... Nice Yıllara!

1 yorum:

  1. Blogunuz hayırlı olsun .Umarım bu yıl herşey çam ağacında ki süsler kadar parlak ve güzel olur ....

    YanıtlaSil