13 Mart 2015 Cuma

DRİFTWOOD PANO ÇALIŞMALARIM



Sahildeki yürüyüşlerim sırasında rastladığım kıyıya dalgalarla gelen dal parçaları benim için çok özel ve değerlidirler. Onlarda tıpkı insanlar gibi birbirine asla benzemez ve her birinin kendine göre bir şekli, yapısı var,
 içinde umut var, içinde enerji var, içinde dinginlik var, İçinde sevgi var, içinde sanat var, kısaca içinde duyularımı harekete geçirecek her şey var. Çoğu insanın çöp olarak düşündüğü bu parçalar acaba nereden gelmişlerdir kim bilir ne fırtınalar atlamış ve bu sahile ulaşmışlardır bir yandan bunları düşünüp sonrada evirip çevirip onlarla neler yapabileceğim konusunda bir şeyler tasarlarım ve ardından yanımda getirdiğim çantama yerleştiririm her birini özenerek... 
Eve gelince de o dal parçaları çantadan çıkarırım çalışma alanıma dikkatlice yan yana dizerim sonra asıl önemli konuya sıra gelir onlarla neler yapabilirim. Karar aşamasından sonra çalışmalar başlar. Bu defa Kış bahçemin duvarında kullanmak üzere iki pano hazırlamaya karar verdim. Önce tuval üzerine çizimleri yaptım.


Bu en kolay kısım asıl zor olan parçaları bir araya getirebilmek çünkü her biri birbirinden farklı kimi düz kimi eğri kimi kalın kimi ince neyse bu aşamayı da biraz uğraşı sonucu tamamladım.

Sonrada parçaları yerlerine silikonla yapıştırdım. İşte sonuç böyle ben sevdim ya siz nasıl buldunuz.


Tabii ki anlatım kadar kolay gerçekleşmedi tüm bunlar tam iki günümü aldı ama çok zevkli bir iş daha farklı projelerim var driftwood art (Driftwood sanatı  dalgaların kıyıya çıkardığı odun parçalarından özgün objeler oluşturma sanatıdır) çalışmalarımında devamı gelecek. Gömeç'de yaşamak güzel ve yapacak çok iş var... Sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. Tebrikler çok güzel çalışmalar. Bu çalışmaya benzer bir de yine dallardan yapılmış objeler var. Daha çok mudo da gördüm ve resimlerini çektim. Bulduğum zaman size face den mesaj olarak yollarım.
    Başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Erhun Bey gönderirseniz memnun olurum...

      Sil