16 Ocak 2016 Cumartesi

PUFUMU YAPARIM KEYFİME BAKARIM

Bizim evde dinlenme zamanlarında yada televizyon izlerken nereye olsa oraya ayak uzatmak en büyük keyftir. Evde şöyle rahatça ayak uzatacak bir pufun varlığına ihtiyaç olduğunu hissedince bende bir tane yapmaya karar verdim.
Serçe parmak kalınlığında bir yünden oldukça kalın bir şişle örerek dış kısmını çok kısa bir sürede hazırladım, içinin astarını da eskiden köy sedirlerinin minderlerinde kullanılan saman ile doldurdum, hem çok rahat hemde üzerine oturunca bile çökmeyen bir yapısı oldu. Üstelik sehpa gibi de kullanılabiliyor bayağı bir işlevsel oldu yani. Yalnız şimdi bir sorun var iki kişi paylaşamıyoruz sanırım bir tane daha yapmam gerekecek.
Sizde offf çok yoruldum şöyle bir ayaklarımı uzatıp yorgunluk kahvemi içerken kitabımı okusam, yada ayaklarımı bir uzatsam da televizyon izlesem diyorsanız.
Yada bütün gün işte yorulduktan sonra akşam eve gelip ayaklarınızı uzatmak istiyorsanız küçük ve güzel bir pufunuz mutlaka olmalı. Koltuğunuzun yanına koyduğunuzda salonunuza renk katacak, ayaklarınızı uzatıp dinlenirken sizi rahat ettirecek bir pufa çok para harcamadan benim gibi kendiniz yaparak sahip olabilirsiniz. Örgü puflar şu sıralar çok moda üstelik evinizin dekorasyonuna da katkıda bulunacaktır.


Samanı da nereden bulayım derseniz internette birde pet şişeleri koli bandı ile sararak yaptıkları bir yöntem görmüştüm onu deneyebilirsiniz
veya bulabilirseniz polistren boncuk köpük ile de doldurabilirsiniz.

Kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder